Se scumpeste Berea?

luni, 28 mai 2012 | comentarii



“ Ministrul Sanatatii, Vasile Cepoi, vrea sa introduca prin noua lege a sanatatii o taxa pe berea cu alcool si pe mancarea tip fast-food.
....cam asa suna un titlu de pe nu stiu care site ce l-am accesat zilele asta. Avand un puternic chef de munca pentru tara, la citirea acelui articol....sincer m-am cam inmuiat..ce e drept m-am uitat si la ceas ......09 :35 (hai ca mai e putin si se face 16 :30 !) si m-am decis sa mai scriu ceva dupa vre-o 2 ani de pauza.
Impertinent fiind de felul meu....imi permit sa am o mare dilema....daca legat de mancarea fast-food sa zicem ca ar trebui sa facem ceva in vederea stoparii acestui " curent literar " .... CE DRACU AVETI CU BEREA ?
Daca scriem « bere » pe wikipedia, ne apare instantaneu urmatoarea teorema : Berea este obtinuta din 4 produse naturale : drojdie de bere, malt, hamei si apa. Deci unde este problema ? Initiatorii acestui proiect de lege asociaza consumul de bere cu imbolnavirea consumatorilor si implicit cu cresterea cheltuielilor statului cu spitalizarea si medicamente. Deci cu alte cuvinte ei vor sa spuna ca daca consum alcool sunt alcoolic si voi pagubi statul roman, dar amintindu-mi o gluma...pe aceasta premisa...daca consum Fanta sunt fantastic ?
As putea sa pariez ca multi dintre voi, desi sunteti mari consumatori de bere, la prima strigare a consecintelor consumului in excces al acestui aliment imi veti enumera chestii precum pofta de scandal, sticle sparte, amenzi, dosare penale,depresii, mahmureala,dureri de oase,dureri de cap sau de masele cauzate de anumite obiecte contondente. Dar aspectele pozitive le vede cineva ? ...asa ca am sa deschid rubrica Stiati ca : berea scade riscul afectiunilor cardiace , contine vitamine si minerale (mult B6), ajuta buna functionare a rinichilor si ca lupta impotriva osteoporozei si a cancerului de prostata ? Nu cred ca stiati !
Rasfoind putin mai atent presa, nu am putut trece cu vederea reactia anumitor vedete autohtone. De exemplu, Gabi Tamas, fosta legenda a celui mai titrat club din Albion, nu pare a fi foarte afectat de aceasta decizie : “ Hir, in Ingland, we bem only whisky with sticla, so I don’t see wer is the problem ?! but, parerea mea este ca daca vor introduce aceasta taxa, maybe berea se va scumpi.Dar pentru tinerii jucatori from Romania, coud be a problem.Se stie ca if you want to play in Europe, you must drink multa bere after antrenament”….omu’ are dreptate…mi-as permite sa il contrazic legat de Europa, unde cel mai usor ajungi cu tramvaiul 21 de la Obor.
Frumoasa asistenta Tv de la PRO TV, Daniela Crudu e de parere ca scumpirea berii va contribui la scaderea audientei emisiunii un « Un show Pagubos », intrucat romanii se pot uita la o astfel de emisune numai dupa ce consuma 1-2 pet-uri la 2 L de Burger.Ahaaa...scuze pentru confuzie..cred ca e totusi Antena 1.
Nu va imaginati ca m-am oprit aici.Nu!..am continuat sa caut, in ideea ca voi gasi si o opinie a Elenei Basescu, dar se pare ca "mandretea de fata" , Eba, nu prea vrea sa vorbeste cu noi.
Lasand gluma la o parte, intr-o buna zi, ma gandeam sa va invit pe toti la Casa Wearsteiner, sa privim impreuna cum " oamenii bogati bea bere !! "
Acestea fiind spuse,...cu totii spre PIATA UNIVERSITATII !! Traian Basescu va fi invidios !
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. TzN - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Premium Blogger Template