Eu, Ea si el !

miercuri, 26 septembrie 2012 | comentarii (2)


Eu – un nebun declarat, mai putin in acte ce e drept. Obisnuiam sa traiesc clipa, sa nu ma gandesc la ce va urma. Nu am regretat niciodata nimic.
Ea –  o raza de soare, a 8 a minune a lumii, dovada clara a faptului  ca in zilele noastre mai exista si lucruri frumoase.
Ea a aparut in viata mea intr-un moment in care eram foarte derutat, foarte confuz si visam numai cai verzi pe pereti. Eu m-am indragostit de ea in secunda 2. Mint ca un ordinar !In prima secunda ! A fost dragoste la prima vedere. Din prima clipa in care am descoperit-o am stiut ca ea este aleasa!Mi-am spus : DA! Alaturi de tine vreau sa-mi petrec restul vietii!!!
Nu ne-a trebuit mult timp sa ne cunoastem unul pe celalalt.Aveam senzatia ca o cunosc de o viata. Cand eram impreuna, timpul trecea cat ai clipi. Orele nu mai aveau 60 de minunte.Minutele mi se pareau secunde...si in fiecare zi ma indragosteam parca tot mai tare de ea si incepeam s-o iubesc din ce in ce mai mult. Adoram noptile in care invatam sa ne citim dorintele din priviri si ca prin minune, dupa 90 de minute se implineau.
Nimeni si nimic nu mai putea sa imi distraga atentia cand eram cu ea. Simteam ca si daca as fi iubit-o cu 7 mii de inimi tot nu ar fi fost suficiente ca sa pulseze iubirea care imi umpluse fiinta. Nici nu stiam cui trebuia sa multumesc ca imi aparuse in cale.
Daca am inceput sa imi neglijez prietenii?...mmm….cariera?...poate chiar si familia ? Cui credeti ca ii pasa ? Mie nu ! Ea insemna totul pentru mine.Punct !
Toate bune si frumoase....pana intr-o zi cand a aparut el – un analfabet, un nemernic, un dobitoc, un idiot, un parvenit, o jigodie cereasca, care nu a realizat nimic in toata viata lui si nici nu va realiza vreodata. La inceput nu l-am bagat in seama, mi-am vazut de treaba mea, orbit fiind de iubirea ce o aveam pentru ea. El nu a stat prea mult pe ganduri si a aplicat tactici murdare pentru a reusi sa puna mana pe ea, caci si-a dat seama ca avea toate sansele sa ramana un nimeni daca nu o avea pe ea.In foarte scurt timp, treaba a inceput sa  miroase a cacao in relatia eu – ea pentru ca el incepuse sa dicteze in viata ei. Ea s-a lasat pacalita de aparente crezand ca va ajunge o stea intergalactica sub aripa lui. El, un taran cu 12 clase profita de ea non-stop si nu ezita sa o injoseasca de fiecare data cand avea ocazia.
Poate o sa spuneti ‘de ce nu ai facut nimic in privinta asta ?’ Ba da...am facut ! am facut tot posibilul si imposibilul pentru a scapa de jeg, dar nu am reusit. El nu vroia nici de-al dracu sa o lase pentru ca ea ii aducea un imens profit.
Pentru moment, eu m-am resemnat...si am incetat sa o mai vad. Au urmat zile de cosmar, nopti nedormite, stari de greata si dureri mari de cap.....ea era drogul meu si in lipsa ei intrasem in sevraj. Chiar daca nu o mai vedeam, gandul meu tot la ea era.
De ce nu am incercat sa-mi gasesc pe altcineva ? Hmmm...cea mai proasta intrebare !
NU ! Nu ! nu si iar nU! De ce ? Pentru ca Ea m-a invatat ce inseamna sa zambesti, Ea  m-a invatat ce inseamna sa lupti,Ea mi-a aratat gustul succesului, Ea mi-a aratat ca ma pot autodepasi, ca ORICE pe lumea asta este posibil si ca totul depinde de tine. Am continuat sa o iubesc din umbra o buna perioada de timp.
Atunci cand cerul era acoperit de nori, nu puteam vedea soarele, dar stiam ca exista. Asa era si cu noi doi, nu ne puteam vedea, dar existam in continuare unul pentru celalalt.
Dupa o lunga perioada de timp am revenit langa ea,  mai inflacarat, mai insetat, cu o dorinta mai mare de lupta ! Cancerul nu a disparut.El este tot acolo si cred ca nu o sa plece prea curand, dar nu imi pasa ! Acest compromis l-am facut de dragul ei si mi-l asum.Doar impreuna putem sa redevenim ce am fost odata ! Impreuna sa recucerim Europa !!!

" Imi vin in minte clipe cand imi doream sa cresc,
cand doar numele tau ma facea mereu sa zambesc!
Si viata mea intreaga  prin tine o traiesc,
Esti tot ce am pe lume tocmai d-aia te iubesc!

Dar va veni si clipa cand eu nu voi mai fi
cand rosu si albastru pe cer se vor uni,
Iar eu echipa mea, de sus te voi privi
caci chiar si dupa moarte nu te voi parasi!

Suntem acei nebuni care-n peluze stam
si care pentru Steaua o viata o sa cantam
oricat ar fi de greu, noi nu o sa'ncetam
sa spunem ce gandim si pentru ce luptam!"



Share this article :

+ comentarii + 2 comentarii

26 septembrie 2012 la 15:56

Nu se accepta comment-uri anonime!!! :P

Trimiteți un comentariu
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. TzN - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Premium Blogger Template