Dimineti de martie!

marți, 26 martie 2013 | comentarii

Suparat pe jocul modest prestat de selectionata lu' Piturca in Ungaria, codul portocaliu a pus stapanire aseara peste Romania. Trezindu-ma de dimineata ma ridic din pat si ma indrept catre fereastra, cand ce sa vad....mi-a cazut draperia. In incercarea de a remedia problema tehnica aparuta la domiciliul meu, constat cu stupoare ca ninge!!! Waaaaaa....Waaaaaaaaaaa.....Waaaaaaa......si nu apuc sa fac al patrulea Waaaaa.....ca sar in haine si plec grabit spre munca!!!E deja 07:35!!! Dar inainte de a ajunge la birou, as vrea sa fac putin sport de dimineata, ca ce e drept m-am cam ingrasat iarna asta, asa ca dau ignore la liftul ce ma astepta bucuros la etajul 6 si decid sa cobor cinstit  pe scari. Luat prin surprindere de ce se intampla pe afara, pe la etajul 5 ma cutremura un gand: cum dracu scot masina din parcare, pe zapada asta??? Mirosul de cafea de la etajul 2 vine ca un refresh asupra creierului meu : stai ba ca io n-am masina! Ies din scara si imi incep traseul de 10 min pe ceas, de zi cu zi.Sincer sa fiu, nu pot sa inteleg cum dracu de ninge la finalul lunii martie!...si am un sentiment al dracu de ciudat!!! Foarte ciudat....sa fie oare senzatia....ca de obicei dupa ultima ninsoare trebuie sa cumpar iar martisoare? nu !!! e altceva...factura la curent care a venit ieri si indica Sold 200 de ron? Nu...n-are cum!!! Stiam de ieri ca n-am bani s-o platesc!!! Atunci ce sa fie oare? Bingoooo!!! M-am udat la ciorapi pentru ca afara ninge iar eu sunt in tenisi!!! Dar e prea taziu. Am ajuns deja la Gara de Nord....si ninge ca la Craciunul din 98! Dar totusi cine se astepta la asa ceva? Va dati seama ce tristete la Vaslui? Cum mai ajung oamenii aia la carciuma?Ce zice porcu din cotet cand vede ca dupa calculele lui ar mai avea ceva de trait? Ce zic drumarii care erau in plina activitate pe Orastie-Sibiu? Da aia de pe Lugoj-Deva? Aaaaa??Cine s-ar fi astepat la asa ceva?!!! Pariez 6 euro si 30 de centi, ca nici macar Nelu sau Mitica nu erau pregatiti de asa ceva!!! Bine, bine..poate o sa va intrebati...da cine plm e Nelu sau Mitica? Hehehe...dragi prieteni, mai cititi si voi putina literatura universala!
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. TzN - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Premium Blogger Template